vrijdag 1 december 2017

Blogmass - 31 dagen bloggen: Het idee

Dus, al eeuwen niet meer geblogd, of naja, uberhaupt actief bezig geweest op het internet. Het was een tijdje terug moeilijk om mezelf te motiveren, mede omdat de schema-functie op Blogspot stuk was (of is, heb het nog niet getest) en daarnaast is er suikerziekte bij Nico geconstateerd (wat mij nogal wat tijd heeft gekost om uit te zoeken wat dat nou betekend, hier later meer over), ik was bezig met mijn thesis en dan nog de gewone inspiratieloosheid. Maar goed.

Ik ga dus in heel december elke dag een blog posten, sommige lang, sommige kort, sommige over cavia's, sommige niet, gewoon net waar ik zin in heb. Het idee is ontstaan nadat ik, sinds ooit, inlogde op Blogspot en zag dat ik eigenlijk nog best wel veel concepten heb staan, dus allemaal half afgeschreven blogjes die eigenlijk wel een keer af moeten. En waarom dat dan niet doen in een maand met veel verhalen?

Maar goed, nu we het idee snappen, kan ik alleen maar zeggen dat ik pannenkoeken ga bakken, foto's van de cavia's op mijn pc ga zetten en de blog voor morgen ga schrijven!

Heb een fijne avond, allen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten