dinsdag 5 december 2017

Blogmass 5 - errata op caviakruid

Goed, ik had de 3e dus wat geschreven over dit product:





Ik wil hier graag nog even een melding over doen. Er zitten ringen in dit voer die om de voortanden van de cavia kunnen komen te zitten, wat a) grappige taferelen oplevert, b) tot wat paniek leidt. Ik moet wel zeggen dat Teddy echt een kampioen is in onhandig doen (zoals haar eigen snorhaar in haar mond stoppen), dus ze bijt zich wel eens vast in die ringen. Dan gaat ze rondjes lopen en proberen met haar voorpoten het eten eraf te halen. Dat lukt haar niet echt. Ik heb het zelf geprobeerd eraf te halen, maar nope, het zat goed vast. Gelukkig gaan cavia's kwijlen als er wat op of over hun tanden zit, wat het brokje in dit geval dus zacht maakt en beter door te bijten.

Dit gebeurde allemaal gisteravond en ik heb er geen foto's of video's van, want de gezondheid van mijn cavia gaat voor al het andere.

En omdat het 5 december is en ik sinterklaas toch niet echt voorbij kan laten gaan, hier een mooi verhaal over Caviapiet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten