zondag 3 december 2017

Blogmass - 3: Caviakruid

Iedereen kent kattenkruid wel, van dat heerlijke spul waar je kat laveloos van op de grond gaat liggen, maar er bestaan ook kruiden, of nou ja, brokjes die je cavia's heel rustig en relaxed aan het eten brengen: laat mij u introduceren aan: JR Farm - Nagertrauw (knaagdroom) !





Ik heb zelf wel een andere verpakking, de oude zegmaar, maar aangezien ik die zonder nadenken had weggegooid en er daarna andere meuk op gegooid had, heb ik deze maar even van internet afgeplukt.


Ik moet zeggen, de cavia's reageren er erg goed op. Normaal als ik iets nieuws in hun voerbak gooi, is het de eerste twee keer wel interessant, maar nu is het, halverwege het zakje, nog steeds interessant. Teddy vindt het spul gewoon extra lekker ruiken en begon zelfs uit mijn hand te eten, Nico had meer issues met mijn hand dan met het voer. Zodra ik ze in de kooi had gezet en daar wat van dat spul in de voerbakjes had gedaan, waren ze met z'n tweeën er heel lief uit aan het eten.


Dit is overigens ook het moment dat ik ontdekte dat Nico dus de brokjes uit de bak haalt om ze op te eten en later dus naast de voerbak gaat zoeken naar restjes eten... Na Teddy die soms heel hard wegrent met een brokje in haar mond, is dit ook wel iets...

Maar goed, zolang hij maar eet, is alles oké :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten