woensdag 7 oktober 2015

Mail naar Stichting Cavia


Het was al een tijdje geleden dat ik überhaupt iets geschreven heb. Nou is er alleen maar een griepje over mij heen gekomen, maar dan wel eentje waarbij je 6 dagen lang met 40 graden koorts op bed ligt en daarna ook nog eens een lichte luchtwegontsteking hebt. Ach ja, vergeeft het mij dat ik niet geblogd heb.

Maar goed, ik had zowaar een punt voor vanavond, want ik heb Stichting Cavia aangeschreven voor promotie van mijn blog! Het leek mij een leuk plan om de link van mijn blog bij hun op de site te hebben staan, zodat wat meer mensen de avonturen van Macy en Mr. Lee kunnen lezen (en natuurlijk ook Frank en alles wat er om mij heen gebeurt).

Deze e-mail heb ik gestuurd:

Hoi lieve mensen van Stichting Cavia!



Super geweldig dat jullie eindelijk erkent zijn als dierenasiel Stichting Cavia!



Ongeveer 4 jaar geleden heb ik Mr. Lee (bij jullie bekend als Lee) bij jullie geadopteerd, hij deed het in het begin wat minder bij onze dames, maar in middels heeft hij zelfs menselijke vriendinnen gemaakt. Als een vriendin van mij langs komt, moet ze hem altijd even aaien, want hij is zo pluizig en lief. Ongeveer 5 jaar geleden heb ik Macy (bij jullie bekend als caviavrouwtje zonder naam) geadopteerd en wat is zij een diva zeg! Je mag niet aan haar komen als ze in de kooi is en op haar rug draaien is al helemaal taboe (ze heeft de dierenarts toen gebeten…) Verder heeft ze altijd zo’n blik van “moet dat nou” als je haar knuffelt, maar stiekem vindt ze het wel fijn. Macy moest niets van Mr. Lee hebben toen we hem in de groep introduceerde en ze moest hem laten zien wie de broek aan had in de kooi. We hadden destijds nog andere cavia’s, maar die zijn helaas overleden. Nu zijn ze (meestal) de beste vriendjes. Ik schreef altijd leuke verhaaltjes over mijn caafjes op facebook en mijn moeder kwam met het idee om een blog te beginnen, dus dat heb ik gedaan.



Ik zou het echt super vinden als mijn blog bij jullie op de site komt te staan, want ja, de hoofdpersonen van mijn blog komen bij jullie vandaan. En wat ook niet onbelangrijk is, ik heb stiekem jullie een beetje gepromoot op mijn blog De link naar mijn blog is: http://levenmetcavias.blogspot.com Ik hou hem vrij up-to-date



Verder wou ik nog melden dat mijn familie voor jullie een (volgens mij) ge-wel-dige verrassing heeft. Wanneer we hem langs komen brengen, dat weet ik nog niet. Dat moet ik nog even afstemmen met iedereen, maar zodra ik het weet laat ik het jullie weten.



Ik hoop jullie snel te zien,



In afwachting van jullie antwoord,



Groetjes Katinka

En natuurlijk ook likjes en knabbeltjes van Macy en Mr. Lee



Nu is het nog even afwachten op een antwoord. Ik ben echt super benieuwd!

Ik hou jullie up-to-date via Facebook (klik) en natuurlijk via de blog.


1 opmerking:

  1. Ben weer helemaal bij gelezen.
    Was iets meer dan hoofdstuk uit mijn boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen