maandag 12 oktober 2015

Antwoord!

Zoals ik had beloofd in mijn vorige blog, hier is het antwoord van Stichting Cavia!



Hoi Katinka
Wat leuk een blog, natuurlijk gaan we dit doen. Ik moet het vragen aan onze webmaster om dit op onze site te zetten ik weet niet hoe ;-)
Dus even geduld.
Groetjes Silvia 


Dus ja, nu is het even wachten totdat het er echt op staat, maar ik denk dat ik het dan ook wel weer ga melden :)

Trouwens, ik had een uurtje vrij gisteren en besloot om de caafjes even te knuffelen. Ik dacht, begin met Macy, kan ik daarna Lee even knippen. Dus Macy op gepakt, bleek ze te liggen slapen, dus die was bezig met mijn hand weg te jagen terwijl ze al een stukje boven de grond hing. Ik had haar geborsteld en ze glom weer helemaal. Ook was ze alert, maar toch ontspannen. Daarna heb ik Mr. Lee even geknipt, die was zich behoorlijk aan het gedragen als een zeurkous en sprong over het toetsenbord, waardoor mijn achtergrondgeluid (in dit geval "Dr. Who: Curse of the Black spot") uit ging... beetje jammer, maar wel knap van een 1,3 kg cavia. Het knipproces is nog niet klaar, en ik heb een soort van foto's voor en na (dan dus) dus die zal ik dan wel even laten zien.

Dit was het voor nu, ik moet even spullen gaan verzamelen voor Judo (dat ik dat nog vandaag ga doen, na de intensieve les die ik van Harma heb gehad, waar ik binnenkort meer over ga schrijven)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten