dinsdag 14 april 2015

Moestuintjespagina

Zojuist, vlak voor mijn college even naar de statistieken van mijn blog en bijbehorende pagina's. Ik ben een klein beetje teleurgesteld, niemand heeft nog naar mijn pagina over de moestuintjes van de Albert Heijn gekeken. Dus ik ga jullie even uitleggen hoe je die pagina kan vinden! Ik moet zeggen, als ik niet moeilijk heb lopen doen binnen de instellingen van mijn blog, had ik die pagina nooit beschikbaar kunnen maken voor jullie. Maar goed, mijn leven is op dit moment zo oninteressant dat ik jullie maar even ga inweiden daar in. Oké, even wat nuttige gebrabbel, in plaats van zes keer te zeggen dat ik jullie wat ga vertellen.
 
Eerst maar even in woorden waar je precies die pagina kan vinden. Aan de linkerkant, naast mijn verhaal dat ik nu aan het typen ben (of je aan het lezen bent), de kopjes van de blogs die ik deze maand heb geschreven staan er en helemaal onderaan staat Pagina's met daaronder Blog en daar weer onder staat: Het Moestuintjesexperiment. Het is wel leuk om daar eens op te klikken, het maakt het mij blij en je leert wat! Plus, het is dan wel in wetenschappelijke stijl geschreven, maar ik zal braaf vaktermen ontwijken of uitleggen. 

En dan nu als afbeelding:
Op desktop

Op mobiel
 Nog even kort over hoe het met de cavia's gaat: ze zijn tevreden, tenzij ze eten willen en tenzij ze andijvie van de Hoogvliet krijgen, die is op dit moment als vies bestempeld. De andijvie die ze nu krijgen is lang, smal en met puntige uitsteeksels op de bladeren...Die vieze van op de foto dus.

Ik heb wel zes keer gecheckt of het wel echt andijvie is, en dat is het. Maar ik weet het nu zeker, ik ga daar geen andijvie meer halen voor die arme dingen. Naja, arm, ze krijgen nou nog een berg witlof, droogvoer en hooi, dus zielig zijn ze zeker niet.

Maar ik ga er toch even een einde aan breien, voor ik over ga op mijn observaties die ik heb gedaan bij koeien vandaag...

Tot de volgende blog!

1 opmerking: