woensdag 1 juli 2015

Superfrauchen! (Superbazinnetje!)

Al sinds ik 10 jaar ben heb ik cavia's. In die 12 jaar dat ik cavia's heb, heb ik op verschillende locaties de benodigdheden gekocht. Zo was het in het begin vooral de dierenwinkel en de supermarkt. Ook hebben we een tijdje halve hooibalen bij Stichting Cavia vandaan gehaald, wat altijd extra leuk was, omdat je dan naar het caviadorp en alle adopteerbare cavia's kon kijken (alleen kijken, niet meenemen, helaas). Al snel kwamen we erachter dat het ook mogelijk was om het via internet te bestellen. Wel handig zo, hoef je niet te slepen met halve hooibalen en kilo's zaagsel. Helaas betekende dat wel dat we niet meer zo vaak naar Stichting Cavia gingen.

Al tijden krijgen we cadeautjes bij onze internetbestellingen. Zo hebben we al eens een speelgoedje voor de hond gehad, een knaagtunnel voor een konijn, gras voor katten en knaagdieren en noem maar op. Nou laatst heb ik even mijn vakantiebestelling gedaan en daar zat wel wat leuks bij. Deze keer was het niet wat voor de huisdieren, maar voor het baasje!




















Ja, inderdaad, een siliconen armbandje met de tekst: "Superfrauchen". Ik was een beetje verbaasd, want ik had niet compleet door wat het nou precies betekende. Supervrouwtje?! Ik ben geen vrouwtje! Mijn moeder keek me toen wel een beetje raar aan en zei vervolgens zoiets als: superbazinnetje. Oja, dat klopt dan weer wel. Want volgens mij houden mijn caafjes wel van mij (althans, Mr. Lee laat het merken en Macy doet er een beetje over zoals mensenmannen het doen, niet toegeven, maar wel vol blijheid de knuffels en het eten innen...)

Maar goed, ik ben super blij met deze armband, heb er welgeteld twee dagen mee rondgelopen, voordat ik er gek van werd (ik ben zo'n type van: waarom heb je armbanden nodig als je ook prachtige kettingen kan dragen? Plus, ze zitten in de weg als je aan het computeren bent of met paarden bezig bent)

Nu moet ik even voor superbaasje gaan spelen en even wat verkoelends/verfrissends in de kooi leggen van de caafjes, het is warm en iedereen heeft er last van...

Tot mijn volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten