maandag 11 april 2016

#MusicMonday: Fast car!

Goed, nieuw dingetje, wat ik ga proberen vol te houden (want ja, dat standaard bloggen op dinsdag en vrijdag gaat ook al zo soepeltjes...) #MusicMonday! Jeej!

Het idee is om elke 2 weken op maandag een blogje te schrijven over een muziekje dat mij aanspreekt. Deze week is het Fast Car van Jonas Blue ft. Dakota. Deze video komt ook op de youtubepagina van Leven met Cavia's te staan in de afspeellijst #MusicMonday met Cavia's


Afgelopen zaterdag was ik met mijn moeder naar Kleve in Duitsland geweest om te winkelen. In de auto hadden we Radio2 opstaan, prima station met zowel nieuwe als oude hits. Het is echt verbazingwekkend wat de dekking is van Radio2. Maar goed, dat was niet waarover ik wou gaan schrijven. Het gaat om het liedje.

Het nummer Fast Car is eigenlijk een cover en het origineel is geschreven door Tracy Chapman en er zijn meerdere versies van verschenen en de versie van Jonas Blue (zoals hierboven) is wel een van de populairste. Fast Car door Jonas Blue is uitgekomen in april 2011 maar is nu pas een hit geworden. (bron: Wikipedia - Fast Car)

Maar goed, dit nummer was op het moment wel erg typisch, omdat ik op de Duitse Snelweg ongeveer 100 reed, terwijl er echt een paar mensen wel bijna het dubbele reden. Ik was dus niet bepaald de "fast car" maar ik wou wel graag wat harder rijden. Nou, dat kon voor ongeveer een kilometer, toen moest ik eraf.

Het was uiteindelijk wel een prima dagje, ik heb nieuwe badslippers en een nieuwe zonnebril. Dus ik kan weer even vooruit.

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten