dinsdag 9 februari 2016

Granulaat op

Kooi met hooi en zaagsel
Het zit me niet helemaal mee deze week, en dan is het pas dinsdag...

Vandaag kwam ik erachter dat ik nog steeds geen granulaat had besteld, dus moest ik aan mijn reservepak zaagsel beginnen. Nou is dat niet zo'n ramp, maar het lag wel onder enkele spullen verstopt. Niet ideaal dus. Gelukkig ben ik niet compleet bedolven onder mijn spullen terwijl ik het pakte, maar ik wist wel meteen dat ik toch echt een keer mijn opslag moet opruimen, haha.

Maar goed, ik dus zaagsel in de kooi doen, gaat het helemaal niet zo makkelijk... zaagsel zit behoorlijk vast in de verpakking. Daarnaast kreeg ik ook al bijna niet de verpakking stuk. Zodra mij dit wel allemaal gelukt was, viel me op dat het ook nog eens behoorlijk graag in klonters wil blijven zitten... *zucht*

Oh, had ik al gezegd dat zaagsel veel meer stoft dan granulaat? Nee, nou dan weet je het nu. Ik was super blij dat het klaar was, kon ik eindelijk in de corridor mijn kleding afkloppen van al het stof. Toen ik terug kwam en mijn toetsenbord bekeek, bleek het onder het stof te zitten, net als mijn telefoon, muis, to-do-boekje, Rat (het hoofdbestuursknuffel) en eigenlijk alles...

Maar om eerlijk te zijn, is het zaagsel vandaag niet alleen slecht, mijn caafjes zijn nu ontzettend blij met hun schone kooi (ik ook wel, de kooi stonk als je je neus erin stak om een caafje te vangen/aaien) en ik ben blij met een blije caaf!
Blije caaf! (en stiekem op de achtergrond ook een)














Eventjes een disclaimer: dat zaagsel naast de kooi heb ik niet gedaan, dat was de verpakking die opeens half terug sprong en mijn vloer bevuilde... Inmiddels is het opgeruimd, want net als granulaat loop je zaagsel zo door je hele slaapstudiewoonkeuken heen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten