woensdag 25 november 2015

Cavia's met gevoel

Ik heb het tot 11 december enorm druk, daarna tot 18 december matig druk en ik moet zeggen dat de caafjes er tot nu toe niet echt onder lijden.

Naja, misschien Mr. Lee wel, maar hij is enorm toegespitst op mensen en vooral mij (brenger van eten). Macy is blij, zoals elke zondag, als ik thuis kom. Ze weet dat als ik laat thuis kom, ze eten krijgt als ik binnen kom. Dat wordt nog wel even afkicken als ik straks weer regelmatig ga studeren.

Mr. Lee is vooral bezig met slapen en zielig doen als ik me stil hou in mijn kamer en zodra ik hem laat merken dat ik er ben, begint hij meteen rond te lopen en hooitjes op te eten. Macy blijft gewoon haar ding doen. Ik denk dat ik Mr. Lee maar even wat extra aandacht moet gaan geven zodat hij wat beter de dag door komt.

Jullie hoeven je geen zorgen te maken, alles is geregeld voor de caafjes: ontbijt, hooi, drinken, droogvoer, beetje omgevingsgeluid (radio) en natuurlijk avondeten. Verder praat ik tegen ze als ik er ben, steek af en toe mijn hand in de kooi (wordt gewaardeerd door Mr. Lee en verafschuwd door Macy), maar ze krijgen genoeg liefde en aandacht als ik thuis ben.

Ik weet dat deze blog kort is, maar ik ga nu eten eerst eten, voor ik van mijn bureaustoel val van de honger.

Later :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten