woensdag 11 juli 2018

Post voor de cavia's!

Jeej! De Grote Cavia bestaat 15 jaar! En om dit te vieren hadden ze een enorm gave actie: Je kon ze mailen en dan kreeg je een cadeautje. Dus dat is super leuk, meteen gedaan, bij gemeld dat ze eventueel het presentje ook naar de cavia's mocht sturen.

Je kon je voor ongeveer 2 weken opgeven voor het mailtje, en ik geloof dat het toen nog een week (misschien twee, de tijd vliegt, ik heb geen idee meer hoe lang het was) voor ik het binnen had. Ik was blij verrast te zien dat er óók een pakketje voor de cavia's bij zet. Ik kan nu dus zeggen dat de cavia's daadwerkelijk hun eerste poststuk ooit hadden!

Natuurlijk moest ik het pakketje ook aan de cavia's showen, wat eindigde in een: "Dit ruikt raar, ik wil er niet bij in de buurt komen". Pffft, ze zijn ook wel veeleisend. Naja, Nico had niet zo veel problemen, hij zat bij een voerbak. Teddy daarentegen, die had wat hulp nodig en wou toen nog niet, eigenlijk. Ach, ooit zullen ze hun post gaan waarderen.


In het pakketje zit wat droogvoer en hooi, dit hebben ze nog niet uitgeprobeerd. Zodra ze daar aan toe komen, zal ik het melden!








Adopteren is leuker dan winkelen!

1 opmerking:

  1. Wat een lieve cavia's zeg! Ik hou van mijn knaagdieren en honden. Ik zou er denk ik nog wel een huisdier bij willen. https://www.dierengemak.nl/knaagdieren/

    BeantwoordenVerwijderen