maandag 16 mei 2016

#MusicMonday De Wandelclub - Sugar Lee Hooper

Het is weer maandag en dat betekend een nieuwe #MusicMonday, jeej! Het is wel is waar wat langer geleden dat ik wat had verteld over muziek, maar ik had het nogal druk met tentamens en cavia's.



Afgelopen week ben ik een nieuw vak begonnen waarbij ik samen met studenten van de studie Bos- en Natuurbeheer (de Bosbouwers) door verschillende typerende landschappen van Nederland loop om te kijken naar alle mooie landschappen die Nederland heeft.

Inmiddels ben ik al naar Haaksbergerveen, Meijendel, Eempolder en Westbroek (Bert Bospad) geweest en aankomende week ga ik naar het Geuldal en de Drentsche Aa. Ik zie een klein beetje op tegen de laatste twee wandelingen, aangezien die weer lang zullen zijn en ik ben bang dat ik weer mijn voeten stuk loop. Maar goed, daarna ben ik ook wel klaar :)

Even wat meer informatie over het nummer: De Wandelclub door Sugar Lee Hooper. Dit nummer is één van de bekendste nummers van Sugar Lee Hooper, die eigenlijk Marja van der Toorn heet. Het nummer is uitgebracht in 1995 en halverwege mei is het binnengekomen in de Top40. Dit bleef toch wel een beetje een van haar bekendste singels. (Bron: Wikipedia)

Ik heb dit nummer gekozen omdat ik echt heel veel wandel, wat ook echt heel vermoeiend is en dit nummer sleept me er een beetje doorheen.

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten